våld mot barn

ja, jag måste faktiskt göra av med lite ilska just nu. man läser väldigt ofta nuförtiden om barn som misshandlas hemma och våldtas allt oftare. det är fanimej helt jävla sjukt hur en människa kan få för sig att gå på ett barn. ETT BARN!!! de är små och hjälplösa och säger man till dem att de är ex. dåliga så tror dem att de är det. jag kan verkligen inte förstå det. ALLA de män och kvinnor som våldför sig mot barn borde man typ slänga in i en rymdraket och skicka till månen där de kan få bygga sig ett litet hus och sen lämnar man dem där och hämtar aldrig hem dem igen. så långt borta från verkligheten de kan komma.
så. nu har jag fått avreagera mig lite.



- - - -
påskhelgen har som jag skrev i något inlägg sedan varit helt GAAAAAAALEN verkligen. där skrev jag om fre-lör.
jag, emelie och min wifey bestämde oss för att dra in mot stan och sätta oss på en uteservering och ta en cola typ. precis när vi bestämt hörde viktor av sig att de kommit hem från skagen, han följde också med in till stan :) vi satte oss på bulls och cola förvandlades till cider. henke, nicke och johan kom också efter en stund och joinade. vi kollade sen läget på caféet och wifey och emelie tog bussen medan jag, viktor, henke, nicke och johan drog till MAX och åt. goooott. var hemma lite efter 00. jag och viktor satte igång en film och jag somnade givetvis. 02.30 väcker viktor mig att filmen är slut och han ska köra hem då de skulle åka tillbaka till norge på måndagen...

måndag - annandagpåsk - fotboll, fotboll. kl11 var det halmia b - ois 0-12, sen kl16 sennan-ryssby (minns ej resultat) med frida. väldigt trevligt :) sen kom maaaaalin tillbaka till halmstad på kvällen :D:D:D wiihoooO! jag grillade, vi glömde givetvis att ta med oss nycklar ner så fick ringa petter ifall han kunde komma och öppna (A) haha.

tisdag - igår - jobb 15-20.30 sen foooootboll, vilken match det var. helt sjukt!
onsdag - idag - jobb 12.30-20.30.


jag ger er denna från i fredags:

fontääänen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback