Potatiscupen

Hejpåer trogna läsare.
Ni är en del, men ni är djävulskt dåliga på att kommentera. Kanske därför jag slackar ner emellanåt med att uppdatera? Hmm. Bara en tanke. Kanske ska lägga ner min väldigt intressanta blogg helt?

Ja, Potatiscupen, en summering kommer bättre sent än aldrig som man säger. Föregående helg spenderade iaf i Alingsås med en massa dömning och sjukt mycket gemen och det har varit galet roligt iaf :D Har lärt känna lite nya folks och en hel del roliga kommentarer och scenarion har utspelat sig.
"men har du slutat läsa nu, jag kom ju ut för att kolla på dig när du läser".- kos, fredagkväll.
"HALLÅÅ??? vi har ju ingen målvakt??!!!" - kalmar-bänken efter att jag blåst igång en straff och missat att målvakten gick och bytte.
"dra rött på p/f99, funkar det jecka?" - jag till min överpedagogiska vän och för helgen domarkollega :)

hemfärden är något väl att minnas också. vi missar 16.30 tåget från alingsås mot göteborg och får ta 17.00 ist. anländer till göteborg 17.40 ca och går direkt och kollar när tågen skall gå. "ååh, 18.17, perfekt" säger både jag och jecka. vi fixar biljetter, går på toa och köper en burgare på burger king innan vi går till tåget som skall komma in 18.17 :) nice tänkte vi.
vi sitter på tåget, klockan bli 18.25 och tåget har fortf inte gått. det är en snubbe längre fram jag går och frågar honom när tåget skall gå och han säger 18.42. aja, inte så farligt. sen satt jag och jecka i mitten av tåget ungefär och där möttes han städaren och den andra och han säger "aaa, men detta tåget ska ju inte gå fören 19.42". då trodde vi att vi skulle DÖÖ på riktigt. HAHAHA. men kul var det :P att vi kunde kolla så fel ;) haha.


imorgon är det fääääzt med brudarna. och på lördag harrys och food med iaf emelie och rebecca, lite avskedsmiddag för emelie som åker till andra sidan jordklotet den 29april. fler som vill hänga på? :)
imorgon ska jag även boka tid hos tatueraren. wiiihoo. kommer bli as nice :D


nu: dejta kudden.
sweet dreams.

<3

Kommentarer
Postat av: Wifey! <3

Som vill hänga på till andra sidan jordklotet? Räkna med mig, payar du? hahaha ;)



Tatueraren! I SEE! de ska jag med. nån gång :P

2009-04-24 @ 00:11:14
Postat av: hhh

vad jag menade var ifall fler ville hänga på att käka ;) hihi.



loooove <3

2009-04-24 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback