once upon a time...

...there was a girl. her name was hanna. she's 20 years old and lives in halmstad.
now it's easter, but it's almost over.
my weekend has been really funny. friday - partyyyyy with emelie. hahaha. nsnf. we had a great time!
yesterday it was also partyyy. first at my place then we went into da toooown!

now: go out in the sun.

LOOOOOVE - H <3


P.S. att inlägget blev på engelska är BARA en tillfällighet. jag sov till 13.45 idag, måste vara därför. vet inte riktigt om jag är trött, pigg eller bara allmät bakis. fredagen var som sagt riktigt jäkla rolig och igår när vi gick på det igen så var jag fortfarande inte nykter från fredagen. ILLA. nu tar jag tag i livet. HEJ. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback