Att jag alltid lyckas...

Hahahahha, jaa, det är fasen helt sanslöst. Igår lyckades jag göra TVÅ, kan ni förstå, TVÅ, helt galna saker på samma dag.

1.
Mitt i natten vaknade jag lite efter 1 av att jag satt på sängkanten med mobilen i handen och Malin i andra änden. :O JO, JAG RINGDE HENNE I SÖMNEN! Hahahaha. Inte den blekaste hur, vad eller varför detta kunde inträffa? Hmm. Blir nästan ännu mer mörkrädd än vad jag redan är.

2.
Vid lunch, när jag slutat jobba och kommit hem så ska jag ner och duscha. Det är två dörrar i källaren, den första som alla i hela huset har nyckel till och den andra in till duschen som man låser inifrån. När jag duschat klart, och handduken är på håret och mjukisbrallorna på, så går jag ut stänger dörrarna som vanligt, för att sen när jag kommer till första våningen inse att jag glömde nycklarna i duschen :O Jo, men visst. självklart. Smarto tänkte jag. Och den ENDA som är hemma är Lennart
så jag får helt enkelt plinga på hos honom. Och i dörren kommer en 80årig gubbe i kalsoner. HAHAHAHAHA. Jag dööööör. HAHAHAHA.


Var även i Varberg igår och dömde DM-finalen för damer. Varberg-Drott. Vbg vann med 2 bollar efter förlängningen.

Helgen har också varit helt sjuk verkligen. Jag har nog helgens roligaste också. Hahaha.
Jag, Rebecca och Emelie går längs Brogatan mot Moon, när det på andra sidan kommer två stora bastanta människor när jag kläcker ur mig:
- Kolla, där är mr. och mrs. Big!
Vi as garvar för att jag sedan ska bli tyst och kolla på dom igen för att sedan säga:
- Oj, det är ju dom! HAHAHAAHAHHAHHA!

Nje, nu ska jag städa lite, sen ska jag träffa min kära vän Jecka :) <3

- H <3

Kommentarer
Postat av: maaaaaaalin

det är alltid lika kul när du ringer till mig, även fast det är 1 på natten en söndag! ;) <3

Postat av: Lovisa Eriksson

haha ;) Hade du snackat med henne i sömnen också ?

2009-05-02 @ 10:29:15
URL: http://loviisae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback