Wiiiiie :D

Wiiiiie, jag mår bra. Jätte bra! Fråga mig inte hur eller varför, jag mår jätte bra helt enkelt. Allt flyter på... Den enda nackdelen är att matchen på söndag är inställd då Fortuna dragit sig ur serien vilket jag är ite depri över, men vad fasen.

I helgen ska jag döma flick-sm i Högskolehallen, hoppas det går bättre än vad det gjorde under pojk-sm :P Haha. För pojk-sm gick inte jätte bra kanske. Men men. Radio Halland ska även komma och intervjua oss. Hahaha. Helgens skämt, ärligt talat. Fast jag har inte berättat för Maria än, då skulle hon bara flippa och bli super nervös :P Haha.

Vad händer idag då? Nej, bra fråga. Ska iaf laga mat med Malin, hon är sugen på bakad potatis men det kommer ta en heeeel evighet att få klart medan jag är sugen på kött och svamp i ugnen med ris och sallad till. Jummie... Vad som händer ikväll är en annan femma. Det skulle vara fest i någons keps? :P Annars blir det en runda på stan för att kolla läget, är lite bio-sugen men den jag vill se, Patrik 1,5, går inte :( Och det är jäkligt trist! Men men. Får väl hitta någon annan att kolla på annars....

Nu ska jag fortsätta städa för det är sååååå kul.

Don't worry - be happy!
- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback