Sunday night live

"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att ta ett annat snöre"



Ja, vart ska jag börja. Söndag kväll. Igen. Tiden går så barnsligt fort verkligen. Var tar den vägen? Känns som om det var igår vi åkte till Turkiet och hade riktigt jäkla roligt, eller som vi gick på röda mattan efter att vi hoppat ur bilarna på balen, eller var i Åhus på beachhandboll festivalen. Hue.

Har ägnat denna helgen åt dömning också - som vanligt - och har varit i Kungsbacka - igen....
I fredags kollade jag och Mattias Idol, hade kuddkrig och slogs. Joo.. Faktiskt!!!!
Lördagen spenderades i Kungsbacka, sen kom DU hit, sent men wtf :P Och dagen idag har också spenderats i Kungsbacka med pipan, varningar och utvisningar i högsta hugg. Mohaha. Dock var det vääääldigt nära att jag stannade hemma i sängen, den lockade mer av en stor anledning ;)

Nu sitter jag här, smsar med Snuttan. Haha. Hon är för rolig hon. Fick också sms av DIG nyss :) Hihi.
Plus att jag ska typ soooova nu, är helt slut.

- H <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback