Sjuk - igen

"Det som är bra med böcker är att det ibland finns bilder i dom"



Ja, att jag lyckats bli sjuk igen är jag faktiskt lite förvånad över själv. Tro det eller ej. Var ju helt genomförskyld för ca 2 veckor sen. Låg däckad i flera dagar. Sen släppte allt, och i måndags, efter ytterligare en hektiskt helg, med en jäkla massa dömning så var jag tröttare och segare än vanligt. Halsen började inte må bra och febern visade sig.
Var hos läkaren idag och tog halsprov och en massa andra prover och det visade sig att jag har en infektion i halsen. Hmm. Så nu går jag på penicillin... Illa... Spec, när det är hur mkt dömning som helst i helgen - också! Bajs.

Ska snart kolla film tänkte jag, helt slut. Det kommer ju trots allt en dag imorgon också :) Hihi. Eller jag ska nog kolla det nyaste avsnittet av One Tree Hill. Jag är heeeelt såld i det, One Tree Hill och Prison Break måste in på ett hörn också. Aaaah, en snygging i varje serie :D Chad Michel Murray och Wentworth Miller. Daaaao. Jag döööör.

På bilden: Chad Michel Murray


Take care.
- H <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback