Rubrik? Har tröttnat på att komma på dom...

Att ha vänner är som kiss i brallan -

alla ser det, men det är bara du som känner den varma känslan.



Måndag, jag hatar verkligen måndagar. Bajs på dom! Bläää! Är mer sleten än vanligt idag sen helgen, varför? :S Kroppen är heeelt slut verkligen. Har typ sovit hela dagen, jag och min bästis Malin kollade Sunes Sommar i eftermiddags, men tror inte någon av oss såg klart den? Eller?

Vill skriva lite om Rebecca Swerre i detta inlägget också. Ärligt talat? Var får du ALLT ifrån? Haha. Helt knäpp är den tjejen, tänkte skriva kvinna, men det är hon inte än ;)

På söndag tänkte jag åka till mammii och daddii och stanna till tisdag. Har typ inte varit där på 2 månader :S Saknar dom faktiskt lite..... <3
Men just nu är det många/mycket jag saknar:
* DIG
* Spela handboll
* Mamma o pappa
* Jobb......
* FEST

Ska nog sooova snart. Bara prata klart på msn först ;D Hihi.
- H <3


Kommentarer
Postat av: Malin

jag somnade faktiskt också! Tur att man sett den så många gånger! ;) Krya på dig där inne nu, hoppas du snart blir lika pigg och glad som du alltid är vännen!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback