Han är min!

Mmm, snacka om att jag är förskyld. Joo! Det är faktiskt sant. Och efter att ha legat däckad i 3 dgr gick jag idag utanför dörren och åkte ner till träningen, mest för att komma hemifrån, men givetvis för att jag är så galet rastlös!

Helgen har gick väldigt fort och det finns väl ett ord som kan beskriva den väldigt bra: GALEN!
Fredag: Underbar, förfest hemma hos mig med Malin, Jecka, Kim, Robin och Emma. Väldigt trevligt vill jag lova. Sen stan och Underbar på Mårtensson. Planerna var väl att ändå ta det relativt lugnt, men ja, det gick ju bra. Luckor finns :S Hmm. Pinsamt!
Lördag: Träffade Mattias en sväng, vilket var väldigt trevligt, sen åkte jag till Kungsbacka för att döma pojk sm. Det gick väl sådär. Punkt.
Söndag: Dömde pojk sm i Kungbacka, sen var det handboll i Sporthandbollen, HBPs herrar mötte Lågan. Vinst för HBP. Sen var jag med Malin på akuten. Inget ljumskbråck som de trodde utan "endast" förstorade lymfkörtlar.



Är han snygg eller???! GAAAAAAAAH! Han är min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

handboll i Sporthandbollen? Intressant :)

Postat av: Malin

hehe, ja funderade på det också. Sporthandbollen? Tack vännen för att du följde med mig till akuten! :) Du är bäst!!

2008-10-02 @ 10:13:31
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: carro

om han är din, är jag en tjyv, för jag tar honom från dig (A) :)

2008-10-14 @ 23:03:39
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback