Förgyllde dagen :)

"Livet är som en cykel, slutar man trampa faller man av"



Var tre saker som förgyllde min dag igår :D Haha.
Den första är hon från facket som ringde flera ggr och tillslut pratade in på min telefonsvarare. (Och för att poängtera så kommer "It's dancing time" upp i bakgrunden som en friendtone när man ringer mig, bara en liten parantes.) Vad hon från facket sa som var så roligt var iaf: "Ja, ehm, ja, hej, ehm. Jag hör inte så bra för all musiken du spelar i bakgrunden, hoppas du hör mig...." sen sa hon vad det nu var hon skulle säga. Hahahahaha. Höll på att skratta ner mig verkligen.
Den andra är på kvällen vid 23-tiden så står jag och flätar håret, knäpptyst är det, när jag helt plötsligt hör en jäkla massa konstiga ljud. Precis som om antingen Lennart (han på mittenvåningen) höll på att ta dö på sin fruga eller Björn och Lisa (på bottenvåningen) som höll på att ta dö på varandra. Sen blev det ett jäkla levane i trapphuset och jag vågade inte gå ut, utan tittade ut genom mitt fönster och en massa folk är där. Rusar in till Malin, sen rusar vi ut utomhus till alla andra och undrar vad fasen det är som försiggår. En massa bilar har blivit i sönderslagna (ca 5-6 st), blod på gatan och det visar sig att en medelålders snubbe har sprungit runt och haft bärsärkargång med en machetas!!! HEEEELT GALET!
Den tredje som förgyllde min dag var DU :) Hihi.

Okej, vad händer idag då. Tvättar för fulla maskiner. Sen har Malin hjälpt mig lite med bloggen och utseéndet :) Jag blev väldigt nöjd :D Wiiiiie. Och ikväll är det handboll, Drott-Lindesberg, sen spelar Teamet efter mot några som jag inte riktigt minns. Efter så ska jag nog träffa Mattias, har en del att reda ut och komma fram till :P Mohaha...

Och ja, får fortfarande inte träna för Wolfie, och jag missar derbyt mot Drott på söndag (BLÄÄÄÄÄÄ) för att jag ska till Kungsbacka och döma U-SM för pojkar B (P94), men förhoppningsvis hinner vi hem till det att HBPs herrar spelar....

Nu ska jag ta tag i livet (som jag inte har något).

- H <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback