Andas din kärlek....

And even in my dreams I wanna be kissing your lips and breathing your love, love, love.



Mmm. Återigen är det fredag. Var har dagarna, eller varför inte veckorna och månaderna, tagit vägen? Jag menar, det känns fortfarande som igår vi tog studenten och var hemma hos Moa på champagnefrukost för att avsluta på Aspero i B4 där allt en dag började för lite mer än 3 år sedan. Aaah, helt sjukt!
Om du hade kunnat spola tillbaka tiden och ändra på något? Hade du gjort det då?
Och skulle den ändrigen göra ditt liv bättre?

Är dömning i helgen - också. Men som jag och Maria konstaterade innan idag är att vi ENDAST har 2 matcher. Rena lyxen. Vi får passa på att njuta så länge det varar.
Ska träffa dig imorgon också, om du inte ändrar, vilket jag inte hoppas du gör! Då blir jag ledsen :( Och det vill jag inte bli.............



Top-5-låtar-just-nu:
1. Darin ft. Kat De Luna - Breathing your love
2. Nickelback - Gotta be somebody
3. Lady Gaga - Poker Face
4. Flo-Rida ft. Will I am - In the ayer
5. Pink - So what!



Dagens bild är på mig och mentos-sis från balens efterfest:


- H<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback