En bild säger mer än 1000 ord



Åååh, fredagen var rolig. Kusin Malin var i Halmstad <3 Underbar stod på kvälls-schemat vilket var riktigt jäkla roligt.
Du var där också mot slutet :) Wiiie.. Vääääldigt mys ;)

Har sen dömt heeeela helgen lång vilket har varit riktigt jävla tråkigt rent ut sagt. Är så trött på det nu att jag vill kräka. Bläää... Min bästis och granne åkte hem till Värmland idag också. En heeeeel vecka utan dig. Tror jag kommer döö. Det kommer vara såå jäkla knäpptyst här. Vem ska jag nu gå och plinga på och komma och sätta mig i sängen och äta frukost hos? Petter? Hahaha.
 
Nej, nu ska jag kolla Smallville.
- H - I'M THE BEST FUCK THE REST

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig!!!!!!!!!!! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback