Viva la Turkey

Galet. Roligt. Underbart. Fantastiskt. Knäppt. Glädje. Lycka. Vänner. Fest. Upptäckter. Gemenskap.
Finns hur mycket som helst som kan beskriva resan att jag inte riktigt har koll på vad jag skall skriva.
Fråga så svarar jag, tror det är enklast så!
Bilder finns det dock gott om, totalt har vi över 1000 bilder tillsammans allihopa och det kommer läggas upp både på bilddagboken och facebook.

Nu ska jag städa och sen förbereda mig inför partajandet ikväll :D Wiiiiiie!
Jag och Nathalie konstaterade att vi måste försöka komma ifrån tankarna på att utelivet i Alanya är bra mycket bättre, roligare och mycket mycket galnare än vad det är här hemma i Halmstad. Dock är det Caribbean Night med söderhavsdrinkar, men ändå! Usch, saknar Turkiet, Luleå-grabbarna och Blekinge-tjejerna lite.

På återséende!

/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback