Stress, stress och stress...

Åh, vad det går bra för mig att uppdatera här. Känner att det går bara fler och fler dagar mellan varje gång. Vilket jag vet att Malin inte riktigt gillar, hon vill helst att jag skall uppdatera 2ggr/dag om det är så. Dock finns inte det intresset hos mig riktigt!

Helgen:
Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, bio med Nathalie och lite umgänge med Viktor. Film-tittande också. Sett alla filmer 2ggr om snart tror jag..

Imorgon skola och mycket skall hinnas med på 3dgr.
Måndag: Skola, plugga, plugga, plugga, möte med handbollen, plugga.
Tisdag: Nationellt prov MaC 8.30-12.30, plugg, plugg, plugg, tvätt, plugg, plugg, börja packa
Onsdag: Skola, plugg, plugg, plugg, plugg, 3 inlämningar, PACKA, STUDENTFEST!
Torsdag: VIVA LA TURKEY!

Puss o kram, lång-banan!
/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback