Party party let the game begin

Yess.. Ikväll är det trädgårdsfest på Brömsebrogatan som gäller. Emma T, en tjej i laget har fyllt år så vi (jag, Anna, Emma N och Issa) ska ditåt. Sen blir det Kåren. Ska bli skoj :D

Sen är det inte mycket kvar i skolan heller. Wihoooo! Har dock inga lektioner nuförtiden men en hel del arbeten kvar som måste in innan fredag nästa vecka. Hue....



Saknar även Turkiet väldigt mycket. Det var så himla GALET! Luleå-killarna förgyllde verkligen resan! Hehe. Lite bilder ligger uppe på facebook nu också... Checka in dom :D Hihi...
Trodde förövrigt att jag skulle dö häromdagen när jag var hos Sanna och pratade med Lule-C på msn. Hahaha..

C: Bäst var ändå när Olle raggade på Susannas ben!
H: Raggade på hennes ben???? :O
C: Ja, när vi satt och åt och hon tappade mat i knät och säger "Oj, dom var visst hungriga!" och gunter kläcker ur sig "ja det verkar så" så svarar Sanna, "Ja, fast kanske inte på mat".
HAHAHAHAHAHAHA! Så jäkla klockrent!

Nej, nu måste jag kanske börja fixa till mig eller något.. Vet dock vad jag skall ha för kläder, smink osv så det är visserligen lugna puckar, men ändå.. Borde dock städa lite. Det har utbrutit ett kärnvapenkrig i min lägenhet. :P

Tjing tjong kines, var det du som fes? Nej!
/H.J-son

Kommentarer
Postat av: Olle (gunter)

Haha, ja det var roligt! men när susanna tappade mat på knät (eller vart det nu var ;o) så sa hon "oj, dom var visst också hungriga, så sa jag "jo, fast kanske inte på mat" ;). Hihi. Nååväl :D. Jag kunde inte låta bli att säga det :).

2008-05-22 @ 00:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback