Mobbad?

Hahahaha, det var det roligaste jag hört på länge tror jag. Det är bara att inse att det inte är någon som VILL prata med dig och att du försatt dig i den situationen själv! Så barnsligt...


Tvättmaskinen har typ krånglat. 16:30 startade jag och Malin den första maskinen, den blev färdig NYSS. När v gick ner för 1½h sedan så hade den stannat på lite efter 4 och det var vatten över heeeeeela golvet verkligen. Usch-ana-mej säger jag bara.. Hue.

Nu är det iaf Anna Phil på TV, och det gillar vi. Wiiiiie! Jag pratar även med sötnosen på MSN, det kan inte bli en bättre kväll. Eller kan det, det? Jaa, det är klart, om han varit här hade det varit bättre. <3


Morgondagen ser vi framemot, det är nämligen *trumvirvel* STUDENTFEST :D Wihoooo!
Temat är Djungel och det blir förfest med VÄRLDENS BÄSTA TJEJER!
Tessan skall sova hos mig sen också, mys-pys :D Hihi....


Top-3-bästa-låtar:
1. Takida - Curly Sue
2. One Republic - Stop and stare
3. Paul Potts - Caruso


Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback