Livet är en fest. . .

Åååh, jag säger då det. Always look on the bright side of life.
Fredag idag, veckan har verkligen gått hur fort som helst, vart har den tagit vägen??? Usch, lite skrämmande faktiskt. Förövrigt så har veckan varit kalas, lika bra som alltid annars när det gäller mig, wiiiiie*

Ikväll är det Underbar - igen. Det är väldigt ofta nuförtiden, men jag går in VIP ändå, så det är synd att klaga :D
Ett nytt Underbar väntar sedan den 28/3, göttans :)
Det är väldigt mycket födelsedagar nu också:
Idag, 14/3: Mathilda, 17
Imorgon, 15/3: Fredrik, 19
20/3: Shem, 20 :D
22/3: Nathalie, 19 och Kajsa, 18.



Nu ska jag koka spagetti och göra köttfärsås, eller ja, värma köttfärsås :) och äta, sen blir'e duschen och sen förfest hos Shemiiiiiii :D Wiiiiiiiiie! Kicki ska med också, det kommer bli AS KUL :D

Tack å hej - leverpastej!
/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback