Konstaterat

Matteprovet i tisdags gick bra, över förväntan faktiskt. Efter att precis ha kunnat skrapa ihop poäng till ett precis godkänt på de andra 2 proven så meddelade Kerstin för mig igår att "det gick väldigt bra för dig". Mitt svar blev jaså och "ja, ett VG. mycket bra jobbat" fick jag som svar. Är jag stolt? ÅÅÅH JA! :D

Denna veckan har även ett rollspel presenterats i rättskunskapen. Jag, Amanda, Nathalie, Susanna, Malin och Jecka bildade en grupp och skulle spela ett rollspel om Dödsfall, där vi skulle förklara om testamente, särkullbarn, bröstarvinge, arvsrätt, dödshjälp, begravning osv. osv.
Väldigt bra gick det. Och när vi står utanför B8 och väntar på att Elin skall komma så vi kan ha psykologi får jag två händer på mina axlar och så hör jag en röst som säger "Ni var riktigt duktiga idag". Vem var då det? Jo, lärarkandidaten. Han kommer nog gå till historian tror jag. Hahaha.

Igår var det Halmstad-derby mot HK Drott. Förlust med 27-23 men fortfarande leder vi med 2-1 i matcher denna säsongen :D Wiiiiiiiie!
På uppvärmingen konstaterade jag och Anna Ylander att WE LIKE Stockholmare. Tro det eller ej, men det är faktiskt sant. Dock inte kandidater - tror jag inte iaf :O Hahahahahahaha. 


Nu ska jag och Malin äta äppelkaka sen ska jag plugga.
Peace out!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback