Inget går....

... som jag vill!! Gaaaaaaaaah! Jag blir galen snart, vill verkligen bara slå på någonting! Hmm...
1. Äntligen var jag klar med faktadelen till min PA, men när jag efter matten på torsdagseftermiddagen skulle skriva ut det och gå till Magnus då var det borta!! Det ligger i någon dold fil på datorn i skolan som INGEN kommer åt!!! Hrmf.....
2. Torsdag-kväll: MIN DATOR ÄR STENDÖD!!! Varför? Ingen aning! Men allt finns på datorn; min musik, alla mina bilder, SKOLARBETE!

JAG BLIR GAAAAAAAAAAALEN!!!!!!!!!!



I torsdags fyllde även Shemiiiiii 20 ÅR :D Wiiiiiiiie! Grattis! I fredags var det party party med förfest hemma hos honom. Det var myyyyycket trevligt. Han fick förövrigt en Barbara av oss :P Haha. Hans reaktion när jag och Fredrik stod i dörren med hon i famnen när han öppnade var inte nådig! Haha :P Usch ja! Det blev en låååång natt och endast 2½h sömn blev det. Upp tidigt för att packa till Bromölla-vistelsen.

Är i Bromölla nu iaf och får sitta på den ena datorn här. Det gör mig ytte-pytte-lite lugnare dock, MEN det finns inte Word, Excell eller någon sånt program på denna datorn så något skolarbete kan jag INTE få gjort. Hmm...



Kluven är jag också..... VAD VILL JAG???? Jobbigt värre. Känns iaf som om jag behöver ringa en bra vän snart för att få se på saken från en killes sida... Gaaaah!

Slut.
/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback