När vet man att man är redo för sex?

Den här killen är bara för söt. Vi satt i skolan och diskuterade åldersgränser, när man blir byxmyndig osv. Vi kom fram till att det blev man när man är 15 eller 16.
M=Mattias, H= jag, Hanna.

 M: Men det finns ju dom som har sex innan.
 H: Syftar du på dig själv då eller?
 M: Nej, på typ 13-åriga tjejer som inte fattar så mycket.
 H: Okej, när vet man att man är redo då?
 Efter en tids tänkade svarar han med ett leende på läpparna: När tjejen kan ta på en utan att man kommer.....


Ja, åter till dagen. ECDL-kursen är i full gång och 1/7 prov för min del är avklarade. Är väldigt nöjd med mitt resultat, nu återstår endast 6/7 prov.

Har även tränat ikväll. En väldigt rolig träning om jag ska säga vad jag tycker, men träningsverken i magen håller i sig från gårdagens fyspass som varade i 1½h. Dagens träning bestod av en hel del fys den också, men även ganska mycket skott och helkontringar. JAG ÄLSKAR HELKONTRINGAR verkligen :-) Det är skit skoj, speciellt när det går bra för en också :-D
Det väntas även en träning kl 8:30 imorgonbitti. Individuell teknik --> Anfall --> Genombrott står på schemat. Skoj, skoj, skoj, genombrott är roligt.

En hel del viktiga och roliga datum närmar sig allt fortare.. Om:
* 9 dagar, (1/2): Min födelsedag, KOM IHÅG det :-)
* 106 dagar, (8/5): Vi åker till Turkiet :-D
* 134 dagar, (5/6): STUDENTEN!

Jag saknar även dig Viktor, väldigt mycket!
Puss o kram!
/hannuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback