Love me, love me, say that you love me?

Den låten gick herr Fredrik Larsson och sjöng på idag, och det är ju inte direkt en låt som kan hålla sig borta ifrån huvudet utan den satte sig där illa kvickt och jag nynnar fortfarande på den. Riktigt illa!

Helgen har, som jag nämnt i tidigare inlägg, spenderats i Katrineholm på Sverige Cupen. Det har varit tufft, men samtidigt GALET ROLIG. Hade jag varit 3-4 år yngre hade jag definitivt fallit för ett par av spelarna. Utan tvekan! Vissa kommer jag träffa igen, kanske inte i det civiliserade livet, utan på planen, jag som domare och de som spelare. Det finns de som är sjukt charmiga ;-)
Jag har lärt känna en hel del nya människor, och det är något av det roligaste jag vet. Dömningen för mig och Maria gick bra i 4 av 5 matcher, man kan ju inte alltid ligga på topp som man säger.
Det finns dock ett minus, ett väldigt STORT sådant, och det är att vi delade rum med Johan och Max. Herregud säger jag bara! Det kommer ALDRIG att ske igen, över min döda kropp!

Snart ska också min 19:e födelsedag firas, närmare bestämt den 1 februari. Jag skall då åka till Bromölla för lite kalas-firande och förhoppningsvis hinner jag träffa Johanna också, jag saknar dig faktiskt!

Nu ska jag bege mig mot sängen, har träning imorgonbitti.
Hej hopp!
/hannuus

P.S.
Viktor är den underbaraste människan som finns, vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag älskar dig! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback