Hanna....

Jo men visst. Jag, Hanna Erika Johansson, hade ställt klockan på ringning klockan 06:45 då jag skulle ha psykologi lektion 1 klockan 08:15. Trodde jag.
Då jag i vanliga fall brukar börja en onsdagmorgon med 90 minuter företagsekonomi så var det en självklarhet att psykologin ska börja samtidigt. Men nejdå, efter att ha hittat ett schema i min kalender så visar det sig att jag inte alls börjar klockan 08:15 utan kl 08:45. Vilket innebär att jag hade kunnat sova en hel halvtimme längre. Blir man knäckt då?? Aaaaahhh!..
Men ja, sånt är livet - tyvärr :S

Tisdag igår vilket innebar träning på förmiddagen och en träning på kvällen, och eftersom att Max gått och blivit sjuk så skulle jag tillpåköpet döma också, innan träningen på kvällen, med Johan. P91/92, HBP-Sävehof, det gick ganska bra faktiskt :-)

Yepp, dagen idag då. HAr som jag tidigare nämnt psykologi nu på morgonen, sedan väntar en håla på ca 2h då rättskunskap pass 2 denna veckan utgår, sedan är det psykologi igen och efter det är det ECDL och när klockan slår 14:00 i eftermiddag så har jag slutat för dagen :-D Kanon!
Det är tidig träning idag också, Drotts juniorer har tagit vår träningstid för att de ska spela match...... Hmm..

Men ja, nu ska jag borta gaddarna.
/H.



P.S. Om 2 dagar fyller jag år, om 99 dagar åker vi till Turkiet och om 127 dagar är det STUDENTEN! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback