Fullt ös - medvetslös!

Vet inte riktigt var jag ska börja. Det är så galet många tankar just nu och så sjukt mycket som ska hinnas med i veckan. Endast 142 dagar återstår tills vi står där, glada, lyckliga och ja Gud vet vad, i våra fina vita studentmössor och ska ta det gigantiska klivet in i den s.k. "vuxenvärlden". Jag är rädd, förvirrad och har en hemsk ångest på samma gång. Vad kommer hända? En sak är säker, det kommer bli tråkigt, sjukt tråkigt.
Men under de 142 dagar som återstår ska det hinnas med mycket; Studentfester, fördelsedagar, utlandsresa, sportlov, påsklov, projektarbete, handboll, dömning, visiter i Bromölla och en massa mer.

Vad har hänt de senaste 10 dagarna? Nytt schema i skolan, måste faktiskt påstå att jag nästan har lyckats få ett glidar-schema igen, även om jag nu har 14 lektioner/veckan ist för 8. Men ja, synd att klaga :-)
Det har även blivit en del dömmande, Let's dance tittande med Amanda, Sunkan och Pite, Harry Potter-spelande med Susanna, 2 matcher (2 förluster dock) och sen har jag även umgåtts med den underbaraste människan i hela världen

De återstående dagarna i denna vecka är fullproppade känns det som. Men den största minuset är helt klart att jag missar Sveriges EM-premiär mot Island på tordag då jag skall döma. Hrmf! Ingen höjdare.
Och i helgen gäller det. Till 110%. På fredag morgon klockan 06:00 avgår bussen från Halmstad för vidare färd mot Varberg och Kungsbacka för att sedan fortsätta mot det slutgiltiga målet, Sverige Cupen i Katrineholm. Fick domarlistan idag, tydligen har jag och Maria fått 3 väldigt tuffa matcher. Bl.a. matchen (killar) mellan Stockholm-Uppland. Går det bra för mig och Maria kan vi kanske få hoppas på finalspelet :-D

Nu ska jag återgå till min diskning!
Please don't stop the music!
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback