3 riktiga fobier/rädslor

Andra bloggen idag. Hade kanske inte en allt för lyckad start på dagen som det står om i det föregående inlägget, men vad faen, det är sånt man får ta ibland. Shit the same liksom!
Psykologin idag har varit väldigt rolig. Vi har pratat fobier och allt vad det nu innebär. Jag konstaterade iaf att jag har 3 riktiga fobier/rädslor, mörker och fåglar och blodkorv. JAG HATAR DET VERKLIGEN!!!!

Dagen har gått relativt fort ändå tycker jag. Träningen idag var mycket rolig även om motivationen kanske inte var på topp före. Rolig träning iaf. Efteråt spelade Drotts juniorer match mot Stavsten, deras målvakt var riktigt bra - nere - men det var där alla drottarna sköt så det är inte allt för konstigt att dom förlorade. Men, de hade förlorat med ännu mer om inte Mattias hade bommat igen i början av andra...

Nu sitter jag här, filosoferar om livet, framtiden och om att vara "vuxen". När blir man vuxen? Blir man någonsin det? Vad händer efter studenten? Jobba, plugga vidare eller resa? Ska man kanske hinna med allt?? Hmm, jobbigt värre. Gillar inte att tänka på framtiden.... Inte mer än fram till juni iaf.

Nu ska jag bege mig mot sängen.
M, tack vännen, känns bra att prata med någon!

With LOVE
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback