Vår?

Nej, men man kan väl låtsas? Igår var det verkligen jätte fint väder ute. Strålande solsken, vindstilla men dock endast 7 grader ute. Trots det låga gradantalet så åkte västen på. Så kallt var det faktiskt inte. När jag drog upp persienner för en stund sen så visade det sig att det var fint väder idag också, inte lika soligt, men sol var det :)
Är våren på väg? Stannar den?



Har hänt en del sedan sist, eller hänt och hänt, mycket har hunnits med och mycket skall hinnas med i kommande vecka. Min 19:e födelsedag har rullat förbi, närmare bestämt den 1 februari. Bromölla har besökts, och det har även Ge-kås gjorts. Har också varit på bio och sett I am Legend med Amanda och Malin, klarat Word-provet i ECDL, skrivit historiaprov om Upplysningen, Amerikanska-, Franska- och Industriellarevolutionen.

Igår dömde jag först 2 matcher på eftermiddagen, en A-flick och en A-pojk, sen igårkväll var jag på stan och rännde med Denise. Petra och de andra försvann ner till B&B medan vi gick till BM. Där var det mycket trevligt folk :)



Kommande vecka är det i princip "fullt-ös-medvetslös" som gäller. Veckan är verkligen FULLPROPPAD med saker. Måndag är den enda dagen som jag inte har någon inplanerat på (tror jag), förutom att det är s....

Och bloggen får en turnover. Mamma ringde precis, kisen har blivit påkörd över bakbenen. Någon kom och lämnade honom hemma och då levde han fortfarande. Han dog sedan på uterummet i sin favoritfåtölj...
Kisen, jag kommer sakna dig!

Hejdå!
/hannuus - i sorg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback