Planera? Vad är det?

Seriöst, VAR TAR TIDEN VÄGEN???? Visserligen har jag fått vääääääldigt mycket gjort denna veckan, mer än vad jag brukar faktiskt. Men ändå, var tar tiden vägen? Borta.....

Konstaterade alldeles precis, exakt, nyss att jag suger på att planera. Givetvis är det en ganska viktig hemtenta i företagsekonomi som skall vara inne imorgon och som vi har haft inte mindre är 2 veckor på oss att göra. Jag är alltid ute i sista minuten. Varför? Vet inte hur jag lyckas alltid. Suck.

Imorgon är det äntligen fredag. Wiiiiie! Det är även Underbar, Let's dance och 29 februari. Inte alla år som det inträffar ;-) Hihi.



Sen är jag ganska irriterad också, och just nu så pallar jag verkligen INTE bry mig för FEM ÖRE. Glöm att jag kommer höra av mig till dig. Jag har försökt se positivt på allt i över en månad, och nu går det verkligen INTE att göra det längre!!! Gaaaaah! Är så jävla trött på det............... Det passar bara när det passar dig!!



Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback