Åh, vilken härlig dag. Nananana nananana nanana.....



Just nu kan man inte göra annat än och njuta. Vädret är kanon, jag har underbara vänner som är världens roligaste och så har jag världens Bästa pojkvän. Kan livet bli bättre? Nej, synd att klaga.



Igår var det studentfest på Moon och temat var Studio 54. Det var fasansfullt roligt :)
Bilder kommer laddas upp imorgon när jag kommit till Bromölla. Då kommer även de efterlängtade bilderna sen Underbar och från idrottsdagen i tisdags.
http://hannuus.bilddagboken.se


Tja, vill väl inte påstå att det blir någon direkt lång och välfylld blogg idag.
Men en sak är säker, Fredrik Larsson har blivit väääääääldigt rastlös på senaste tiden. Se upp för honom!!


Ooops... Höll på att glömma en sak. Det är ju våra hjärtans dag idag (L), så till alla mina vänner. Tack för att ni finns, ni gör allt mycket roligare :D

Hejdå.
/hannuus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback