Hanna är...

..återigen ledsen pga dig, vilket jag inte vill vara. Besviken är jag också! För att du inte vill säga varför du gjort som du gjort. Djävulskt besviken och sårad är jag! Du verkar inte fatta heller.... Daaaamn, you! :'(



Aja, helgen är iaf över - igen - och det är idag den 3:e advent. Tro't eller ej! Har (som vanligt) dömt i helgen då det varit USM-FB Steg 3. Idag har jag och Malin även bakat lussebullar som blev goda, dock missade vi att köpa russin, så det är russinfria lussebullar :(

I fredags var det Idol-final-kväll hemma hos mig med Becca, Lotta och Susanna. Trevligt! Vi (utom Becca) begav oss sedan in till Mårtensson och Underbar. Var väl sådär, hade lite roligt tills du förstörde den mot slutet. Feg är du!

Ja, dock finns det något positivt jag kan ta upp, och det är att jag ska bli projektledare :)
Känn på titeln; projektledare. Mmm, låter bra :)



Något väldigt roligt:



- H </3

Kommentarer
Postat av: Becca

projektledare? vavava? :D



Du. Fuck kärlek! :)

Postat av: Hanna

Ja :D Projektledare, den du ;)

2008-12-15 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback