Julskinkan till jul fixad?

Helt ärligt, jag är så jäkla pigg att jag inte vet vart jag ska ta vägen :O Och nej, jag har inte vänt på något dygn. Någon som har en bra förklaring? Malin? Rebecca? Ni brukar komma med kloka ord....

Helgen har iaf varit grymt rolig, fredagens utgång på Mårtensson och förfest hos Kicki var helt galet :D Bilder finns på facebook och bilddagboken, flest på facebook ;)
Jag har även hunnit med att döma lite, en match lördag och en söndag. Och i lördags hade grannarna på botten våningen, Björn och Lisa, avskedsfest då de ska åka på en "liten" tremånadersresa till Asien. Ja, de rika de kan ;) Hahaha.
Och söndag har jag då som sagt dömt, sen varit i Sölvesborg och spelat match, vilket innebar att jag även fick träffa mami och papi, men även lilla, söta Ebba som var med och kolla :) Kajsa var också där, sjukt länge sen vi sågs :)
Sen var det en hel del incidenser på vägen hem dåera. Jag glömmer min jacka i Sbg, sen var den en älg på vägen som vi saktade in för och precis när vi skulle gasa iväg igen så kommer julskinkan springandes över vägen :O Och nej, vi krockade inte med vår bil, men nära var det. Malin Söder var heeeeelt i EXTAS efter att ha sett både en ÄLG OCH ETT VILDSVIN på EN dag. Hon behövde inga julklappar nu.

Måndagen skall innehava byte av gardiner till julgardiner, julstjärnan skall upp, lite städning skall ske och Lotta skall träffas :) Var ett tag sen och på fredag är det ISH-fest. Dock ska jag först på handboll... Plus att jag hoppas du är i Halmstad i helgen. Hihi.

Nu ska jag se film.
- Hanna - i'm the best - FUCK the rest!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älgen låg över heeeeela vägen! ;) det var lite skumt, vi höll på och köra på den!

Jag vet varför du är pigg på nätterna! FÖR ATT DU SOVER PÅ DAGARNA! ;):D

Postat av: Hanna

Älgen låg inte över heela vägen. Den låg inne vid kanten när vi åkte förbi.

Och NEJ, NEJ, NEJ, jag sover inte på dagarn :O Klockan står på 10 ffs!

2008-12-01 @ 15:45:00
URL: http://hannuus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

"Ja, de rika de kan" så sa Peter till mig innan idag. (fråga mig inte varför jag e ju en fattiglapp) men hur som haver, så e de kul för ni har ju exakt likadan dialekt med. Tänk å höra er säga det i kör liksom! hahahhaa.. =)

DU e pigg för du e en nattuggla piece of a cake. Jag har sovit 4 timmar inatt. Men ändå sitter jag här nu, strax vid midnatt. I princip pigg..

2008-12-05 @ 23:56:59
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback