Julfeeeezt á la HBP-bruuuuudz!

Hmm, vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. 20 december idag iaf, vilket innebär endast 4 dagar kvar till julafton :)
Igår var det den 19e och vi hade julfest i klubban med laget vilket var väldigt trevligt. Något annat är att jag nu kommer sakna Kicki väldigt mycket också. Ska se om jag kan lägga in filmen på när du hade tal och när du berätta om när du såg Voldemort ;) (Ja, hon såg faktiskt Voldemort och trodde hon kunde trolla!!!) Bilder från kvällen finns på facebook. Ni får besöka mig där helt enkelt :)

I förmiddags åkte jag till Bromölla för att vara här över jul. När jag kommer in på mitt rum så står det en jääääääääätte kartong där, med en 32" platt-TV i :D Den har min pappi gett mig :) Vilken snääääll pappa jag har :D:D:D Dock, kommer jag behöva möblera om hemma  i lägenheten - IGEN!!! Jag som trivs med den möbleringen jag har :( Buuhuuu!

En bild säger mer än ord någonsin kan göra:


- Haaaaanuuuzzzz

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååh, princess charming!

Du får jättegärna fixa upp talet ngnstans :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback