Gult? Rött? Dö?

Är hemma från Göteborg för ett tag sen. Har varit väldigt roligt, ingen nämnd ingen glömd :) Bilder finns på facebook!
Dock MÅSTE jag nämna att Maria har gjort ÅRETS tabbe på planen. Hahahahaha!



Detta tar priset, tror inte jag sett Sussie skratta så mycket. Haha.
I bilen hem, så kör Sandro, eller "kör" får jag skriva. Mellan Göteborg och Kungsbacka, efter att ha varit irriterad ett tag, vrålar jag "DU KÖR RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT!!!"  Ja, det är faktiskt sanning! Han körde som en kratta som tappat dom man krattar löven med!




Sen imorgon(idag) är det nyårsafton. Skoj. Fest står givetvis på schemat, men en runda nere på stan skall också hinnas med, en träff med brudarna för att inhandla maten till aftonen (ja, vi är lite sent ute), städa lite, packa upp som jag fortfarande inte orkat göra och typ förstöra levern på kvällen dåra.
Imorgon skall även en "årets..."-lista göra. Den finner ni här någongång under morgondagen :)


Att jag fortfarande är vaken. Borde sova. Chill out!
Måste nämna Yatzy-spelandet också. Jag är då YATZYmaster! Så alla vet det!
- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback