Årets...

Japp, och så var det dags. 2008 är året och det börjar nu lida mot sitt slut. Endast 13h återstår. Fy vad tiden går fort. Var har detta året tagit vägen? Känns som om det var igår vi hade klassfest hos Amanda och Nathalie i deras lägenhet på Linehed. Det är snart 7 månader sedan vi tog studenten och 7 månader sedan vi var på balen. Hemsk tanke! Och Rebecca, detta inlägget blev längre än ditt ;)

Så till saken. Det finns lite olika kategorier, ibland text, ibland bilder.

Årets

Roligaste: Måste faktiskt säga hela våren. Den hade allt verkligen! Studenten, balen, viva la Turkey, feeeest i massor, kärlek osv osv.

Jobbigaste 1: The break up med Viktor - utan tvekan! Aldrig i hela mitt liv att jag vill gå igenom det igen!
Jobbigaste 2: Studenten var helt sjukt jobbig, så mycket känslor. Trodde inte att det rymdes så mycket känslor i en kropp!

Snyggaste 1:
Charlie Hunnam från Green Street Hooligans.


Snyggaste 2: Channing Tatum från She's the man och Step Up


Snygging 3: Robert James Hoffman från Step Up 2 The Streets



Uppstickare: Rebecca Nilsson utan tvekan. Snälla, rara, tysta Rebecca har visat att hon bestitter sjukt många roliga sidor som man aldrig trodde hon skulle visa :) Kärlek till dig!

Sötaste: Ebba och Liam. Helt underbara kids som älskar att spela Pippi-memory och bada.

Resa: Viva la Turkey i maj med bruuuuudzen! What happens in Turkey stays in Turkey, eller hur var det?


"VAAA??": Att Björn Mattiasson är 30 bast och att Mattias Roth bara är 87a :O Har fortfarande inte riktigt kunna smälta det. Huue.

Kaluffs: Utan tvekan Mattias Roths innan han klippte sig. Har dock ingen bild, annars hade den hamnat här!

Röda kort 1: På HBP-spelaren under Steg 2 i USM FB.
Röda kort 2: På norrmannen Norden Cup. Att han har mage att protestera!
Röda kort 3: På Vinslöv-spelaren i Steg 1 i USM PA. Herrejissanens säger jag bara!

Lag: HBP-bruuuuudzen!


Klass: MML 4-laaaaaajf! Finns ingen bättre och kommer aldrig finnas heller. Från Piteå i norr till Bromölla i söder. Kan inte bli mycket bättre. KÄÄÄÄRLEK <3 <3 <3

10 februari: RIP Kisen :'( <3

25 maj: BALEN! Åååh, vad jag saknar den. Helt galet roligt. Fina klänningar, tror aldrig jag känt mig så kvinnlig i hela mitt liv som jag gjorde då ;) Haha.

Tabbe (som jag borde skämmas över men som jag inte skäms över): Jag och Malin var hemma hos Carro efter en Drott-match. I hennes bokhylla hade hon ett foto i en ram. Självklart ser jag fotot och då jag inte vet vem hennes pappa är, även om han är ordförande i domarkommittén i Halland så frågar jag
Hanna: Carro, är det din pappa?? :)
Carro kollar lite konstigt på mig och säger: Neee :O Det är min pojkvän!!
Malin: Hanna! Det är fan hjärtan på ramen! Missade du dom???
Ja, tydligen missade jag dom. Men roligt var det.

Studentfest: Studio 54 - Disco Night på Moon och förfest hos Susanna.

Helg: Ååååh, finns bara EN, fattar ni EN helg som var nominerad och tar hem storvinsten och det är klasshelgen hos Amanda i Jonsahult innan studenten. Alkoholintaget var det inget fel på, vädret var helt underbart, Susanna som låg och pratade om sig själv i över 2h i tältet när Bullen ville sova, partyshootern var min och Larssons bästa vän.
Kommer inte lägga upp några bilder från denna helgen då det finns så många att jag inte vet vilka jag ska ta isf!

Låt 1: Rise Up - Yves Larock och Forever - Chris Brown - de delar faktiskt förstaplatsen. <3<3<3 Underbara!
Låt 3: Get Low - Flo Rida ft. T-Pain
Låt 4: Live your life - Rihanna ft. T.I

Youtube-klipp: Även om det typ är gammal så har det blivit mitt favoritklipp iaf :)




"somjagmåstenämnamenintevetvilkenkategoridetskafåvarai": Malin Sandin <3, Malin Jönsson <3, Norden Cup, Åhus Beach.

Förmodligen har jag glömt en massa mer, men då fyller jag på eller något....

Gott nytt år folket, nu blire duschen, sen till Amanda och Sunk för dinner sen Kärleken för att vara kärleksfulla på Kärlekens IP :) Drick inte för mycket alkohol ;) Det skadar levern!

PUSSSSSSSSSSSSSSSS
HANNA

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är årets för mig också! ;) <3 vet inte vilken kategori du går under, förmodligen alla som finns! :)

Postat av: Becca!

woppa, jag fick ett pris. Typ mer värt än nobelpriset. Men jag tror jag undanbeder mig att få hålla ett tacktal! =) hihi.. (A) <3

2009-01-01 @ 14:17:05
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du slipper tacktalet ;) Haha (A) <3

2009-01-01 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback