Komma bort...

Är i Bromölla hos mor och far. Skulle egentligen inte åkt hit fören på fredag men kände att jag var tvungen att komma bort från allt och åkte redan igår.

Självklart saknar jag Viktor och vill verkligen inte att det ska vara såhär. Hoppas vi kan lösa allt.

Ska upp och vända i Halmstad under lördagen, åker från Brmla kl 8.45, sen plockar jag upp Sara, min kusin, sen åker vi mot Halmstad för lite shopping och jag ska döma också senare, först Teamet-Lysekil och sen ska jag och Maria göra säsongsdebut med Sävsjö/Eksjö (div1) - Olympic/Viking (div2), lite nervöst är det allt :D Men vi reder det förhoppningsvis!

Jag och min kära bror har idag kollat One Tree Hill säsong 1, har några avsnitt kvar som jag tänkte kolla inatt efter Jordan rättsläkaren eller imorgon förmiddag :)

Nu ska jag se American Idol :D Wiiiie!
Jag säger bara: DAVID COOK <3



Hoppet återvänder om man bara inte ger upp,
det är nog det modigaste tror jag; att våga hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback