Tessan 20, Underbar, Viktor och fint väder

Helgen har varit kanon. I fredags fyllde allas vår Therese Jonsson 20 år. GRATTIS i efterskott. Födelsedagsfirandet skedde hemma hos Kicki innan vi drog till Underbar. Vårt mål med aftonen var att supa Tessan under bordet och vi lyckades över förväntan. Kl 00:00 fick hon ringa sin mor och far så de fick komma och hämta henne. Mohaha.
Det roligaste var när hon ringde mig dagen efter kl 9:50 och säger "Jag mår till och med sämre nu än när jag låg hemma i 40 graders feber", haha, och "Jag minns ingenting från igår verkligen - INGENTING!!!" Nejdu. det är inte lätt Tessan ;)

Dömde på lördagen, sen var jag hemma hos Tessan på hennes släktkalas på kvällen, det var mycket trevligt. Sen kom Viktor hem till mig  - JAG ÄLSKAR DIG!
Söndagen var en slappe dag verkligen. Jag gjorde ingenting, eller jag hade inget inplanerat iaf, var endast på Netto och handlade lite granna. Viktor var även hos mig på söndagskvällen sen :) Mmmmmys!

Måndag; vädret var inget annat än helt fantastiskt UNDERBART! Solen sken och man var inte mer än glad och sprudlade av energi heeela dagen. Hade endast en lektion i skolan mellan 11-12 sedan begav jag och Tessan oss in till stan för en shopping runda. Vad inhandlades då? Jo, en klocka, ett par skor, en t-shirt och ett par jeans + att jag la undan ett par skor också som jag ska in och hämta idag :) Wihoooo!!
Idag är vädret lika underbart som det var igår och jag klagar verkligen inte....... Väntar på Susanna, dom har Studentkommittémöte sen ska vi in till stan och ta en sväng om :) I LIKE!

Ha det bra, nu ska jag ut i solen!
Puss
/H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback