Livet leker - faktiskt

Eftersom Malin tjatat på mig ett par dagar nu att jag inte uppdaterat så får det bli en liten uppdatering.
Den stora frågan jag får ställa mig är helt klart; "Vad har egentligen hänt sedan sist?" Svaret på den stora frågan får bli; "Inte så jävla mycket faktiskt"

Veckorna kantas av pluggpluggpluggplugg - fortfarande - eller den borde göra det iaf, men jag kommer hela tiden på mycket roligare saker att göra. Varför är det alltid så? Gjorde mig en "att-göra-lista" igår. Inte mindre än totalt 8 saker + Projektarbete som stod på den, varav PA är det endast 2 veckor kvar med och jag ligger AS MYCKET back. Men tappade suget helt när allt försvann från datorn i skolan torsdag innan lovet :S Hmm....

Jag har, liksom de allra flesta, nu också blivit medlem på Facebook. Har tagit ett tag innan man verkligen förstod vad det var man gjorde. Nu glider allt på galant och jag fattar nästan vad det är jag gör :D Wiiiiiiie!

Det har även hunnits med att spela match, mot Sävehof, storförlust med hela 46-10. Men vi kan iaf glädja oss åt att vi ledde hela TVÅ GÅNGER :D Med 1-0 och 2-1 :D Haha. HAr även hunnits med att döma 3 matcher, F94, P93 och AP. Lite rikare har jag allt blivit :) Mohaha. Det finns dom som säger "det är ju ganska dåligt betalt egentligen för att döma" men det är det egentligen inte, det beror helt på hur man ser på saken. Jag menar, gå in och döma en P93 2x20 min, och få 200+50 kr reseersättning för det, det är ju skit mycket. Det är mer än vad många tjänar i timmen på arbetsmarknaden för jissanens. Som Kicki säger - Jag är nöjd! Väldigt nöjd till och med :)

Livet leker faktiskt.
1. Jag har världens BÄSTA vänner! Dom är så jäkla balla :)
2. Jag har VIKTOR, som betyder så oerhört mycket för mig!
3. Snart student - endast 57 dagar återstår och då är INTE alla helg- och lovdagar borträknade.
4. Snart Turkiet med tjejerna - endast 29 dagar återstår, vilket innebär MINDRE än en månad!
5. Handbollssäsongen är snart slut - äntligen må jag säga, efter allt slit.


Så Malin, nu har du något att läsa :D Hihi.
Nu dags för frukost.
Puss.
/H.


Kommentarer
Postat av: Malin

wiiiee!! :D äntligen vad jag har längtat efter en liten uppdatering! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback