YEAH YEAH YEAH

Ååh vad jag gillar onsdagar! Kan inte få bättre schema :-) Tihii.
Börjar 10:30 och slutar 12:00. Det är verkligen synd att klaga.

Ikväll är det match borta mot Kärra som gäller. Halmstad HPs Damjuniorer skall dela buss med HK Drotts Herrjuniorer som möter Kärra efter oss. Det ska bli riktigt skoj. Haha. ;-D
Kameran skall med i högsta beredskap. Jag kommer ju självklart få umgås med de roligaste och GALNASTE människorna som jag känner så förhoppningsvis kommer det bli en massa roliga foto :-)



Topp 5 bästa låtar just nu:

1. Hey there Delilha - Plain White T's
2. Are you ready - Three Days Grace
3. Teenage Dirtbag - Wheatus
4. The mixed tape - Jack's Mannequin
5. If only you - Danny (feat. Therese)



Topp 5 bästa TV-pogram just nu:

1. Heroes
2. Parlamentet
3. Stargate SG-1
4. Scrubs
5. Babben & C/O



Nu skall jag plugga, städa och börja med dom mentala förberedelsena inför matchen ikväll.

Take care!
/hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback