Pengar växer inte på träd :(

Idag har det shoppats i massor. Eller ja, kanske inte i massor, men för mycket.. Ett par nya svarta stövlar har inhandlats och en klänning till det som stundar i slutet av maj :) Ja, vad ska jag säga, den är LILA. Resten får ni se sen :) Tihiii....

Lov är nog det bästa som finns. Det enda som är bättre är Viktor, och han skall jag hämta vid tåget kl 21 :) Så jag tror inte att det kan bli mycket bättre sen :) Ett lov där jag får vara med mitt hjärta! <3 2 år i februari. Helt sjukt vad tiden går fort! Den bara flyger förbi känns det som!

Har nyss ätit, spagetti med köttfärssås - sjukt gott!
Nu ser jag på TV, passar på att titta på dom kanalerna som jag inte har i lägenheten hemma i Halmstad. Typ TV3, Kanal 5, DR1, DR2 och MTV.

PUSS O KRAM - VI SES PÅ STAN!
/hannuus

P.
S besök gärna min bilddagbok:
http://hannuus.bilddagboken.se D.S

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback