Och så var det...

...söndag igen. Men den är snart slut. Om 3½ timme typ. Tiden går makalöst fort.

Igårkväll var jag hos Susanna och kollade på TV sen kom Viktor dit också :) DU ÄR BÄST! Snart 2 år. Helt sjukt! Kan inte fatta det <3
Idag har jag tvättat och städat lägenheten. Kanon kalkon... Jag hatar verkligen att städa. Det är typ det tråkigaste som finns, och efter det så är det nog att diska... Hrmf!

Men jag får trösta mig med att det snart är Parlamentet på TV4 :D Det är typ ett av världens roligaste program. Björn Gustavsson REGERADE förra veckan :) Hihihi!

Tjejerna i Bromölla saknar jag. MYCKET! Kommer hem om 2 veckor, och då har vi inte setts på typ 2 månader :/ Hmm....

/hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback