I'm BACK

Jag har aldrig mått bättre än vad jag gör nu. Sjukt synd att klaga. Jag har världens ROLIGASTE och GALNASTE vänner verkligen. Hahaha. Så har jag VÄRLDENS BÄSTA VIKTOR också :)
Ni förgyller mina dagar! Väldigt mycket!

Igår var det match i Åhus med damerna. Förlust efter att vi spelat skit. Hmm. Trist! Vi hade häng på dom och låg under med 3 bollar i halvlek. Det hade vi kunnat jobba ikapp, men det var något som inte funkade riktigt.... Vad??
Hemresan var rolig iaf :) Ines, Martinii och jag längst bak i bussen. Det kunde inte bli mer GALET. Jo, om Petra också varit där, men hon satt i bilen...

Idag skajag döma. Ska snart bege mig till bussen. Ända till Getinge skall jag. Typ världens ände. Eller ja, nästan iaf. Tror till och med att Bromölla är större ;) Hihi!
Sen skall jag titta på handboll med Tessan och Martini. Teamet och sen juniorerna. Grabbarna grus skall spela..
Och ikväll ska jag träffa mitt hjärta eller så blir det utgång med Petra. Kul vilket som, men Viktor hade varit bäst :)

Långhelg som vanligt för min del också. Är ju då ledig VARJE måndag. Synd att klaga, och så har jag endast en lektion på fredagar, eller ja, ibland 2, beror på hur jag väljer att lägga mitt schema... Men ändå!

Nej, nu måste jag bege mig..
See you later aligator!
/Hannuuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback