GUD...

...vad kokt potatis är gott :-) Känner att jag börjar bli som Håkan i Sune, jag skulle kunna leva på bara potatis om man hade kunnat det. Det är så sjukt gott. När kom jag fram till att jag är beroende av potatis? Tjaa, för ett par veckor sedan på en söndagskväll när alla andra var sugna på godis m.m så varjag sugen på kokt potatis... Helt makalöst!

Men tillbaka till vardagen nu. 
Imorgon är det derby mot HK Drott, DM närmare bestämt. Hoppas jag får spela :-) Det hade varit skoj... Ge 200% på träningen är ett måste, deträcker inte med 100.
Till helgen vankas det fest i stora lass. LÄNGTAR! Hoppas det blir lika lyckat som sist :-) Tihii... Eller hur, Petra? :-)

Just nu är det Stargate SG-1 på TV6, hinner dessvärre inte se klart det..
Måste köra till träningen nu nämligen......

JAG ÄR KUL OCH DU ÄR JÄVLIGT FUUUUUL! HAHAHAHAHA!
/hannuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback