Efterlängtat lov som väntar.

Återigen onsdag. Tiden går makalöst fort verkligen. Två dagar återstår av denna veckan, sen är det lov. Ett väldigt efterlängtat sådant. Tror inte jag tyckt att det ska bli så skönt med lov som jag tycker nu...
Jag saknar även Ines och Petra :-(

Men, mycket skall hinnas med till lördag. Ska snart laga mat, sen ner till tvätten och ikväll är det löpning på Galgberget sen kolla på Drott-juniorerna. :-) Niice! Imorgon blir det Varberg... Offra dig Mattias!! PLEASE! 2 prov på fredag, sen match på kvällen och på lördag, BROMÖLLA :-) Match först, sen LOOOV på riktigt. Skönt!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Och förresten, för att förstöra för er som kollar på Prison Break och följer det på TV:n: Sara dör. Tro det eller ej. Hon blir halshuggen! :-/

Jag älskar dig Viktor. Du är mitt <3
/hannuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback