Brrrrrromölla! That's meee!

Just nu finns det sjukt många människor som gör mitt liv kanon och Galet roligt.
Tack så mycket! Jag klagar verkligen inte. <3

VIKTOR
Ines
Petra
Martiniiiii
Tessan
- Susanna
Shemiiiiii



Det känns som om veckorna bara svischar förbi nuförtiden. Jag menar, det är snart 3 veckor sen det var Studentfest liksom och bara det känns som om det var denna veckan. Det är mycket att göra i skolan och det är mycket träningar, jag har verkligen ingen tid över för mig själv längre.... Hmm. Ska bli hur skönt som helst med höstlov om 2 veckor.



Igår var det iaf fest - som vanligt - hihi! Kul var det också... GALET ROLIGT! Hahaha. Mattias sa att han skulle supa mig och Tessan under bordet, men han hann aldrig det, eller ja, typ inte, för han söp sig själv under bordet först ;)Hahaha.... Lilla vännen!
Det som skiljer sig från förra gången:
 - Mer folk
- BETYDLIGT MER ALKOHOL
Fiii faen säger jag bara... Tihii!

Idag har det även varit match mot HP Warta i Alehallen för Halmstad HP's damjuniorer. Vinst med 2 bollar :) 26-24-
Nu har jag nyss ätit, skall hem till Susanna snart också det blir filmkväll, men håller på att lägga upp bilderna från igår på bilddagboken :D Hihi.
http://hannuus.bilddagboken.se/ . Besök den gärna!



Au revoir!
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback