2007.10.27 - LÖRDAG

Äntligen är det LOV. Igår präglades dagen av 2 prov och en match mot Sävehof. Proven gick väl sådär, och matchen gick inte alls bra. Vi förlorade - med ganska mycket. Resultatet är oviktigt, det räcker att jag säger att vi förlorade..... :-/

Viktor gick nyss. :-( Nu ses vi inte på ett tag. Lite jobbigt! Men ja, finns inte så mycket att göra åt saken. Jag håller på att städa nu. Tog en liten paus.. Sen är det samling kl 12 vid Sporthallen för färd mot Bromölla :-) Hihi. Vi möter Bromölla idag, det ska bli väldigt skoj. Med tanke på att vi endast är 9 spelare, varav en är Pernilla som är spelande tränare och 2 målvakter, så 6 ordinarie utespelare. Undra hur det kommer gå? Haha. Men jag hoppas på vinst! VI SKA VINNA!

Nej, nu ska jag återgå till städningen, måste damsuga också. Det är trist om något!

Au revoir!
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback