VIP

Efter att just sett reklamen för Mange Ugglas nya platta så har jag konstaterat att han och den nya plattan INTE är nå vidare bra! Jag vet att det finns Trogna Mange Uggla fans där ute, men den är så oerhört dålig. "Jag är vild och skild" Hallååååå????? Vart är världen på väg egentligen??

Idag är det fredag, och ikväll nalkas Fest. Klassfest närmare bestämt och sedan är det Underbar på Mårtensson. Och vem har VIP? JAG :D Hihi!. Det är skönt att kunna glida in och slippa köa :D Hihi. Var med Susanna på Nöjet igår också, när hon skulle hämta Studentkommiténs VIP-kort, då fick jag VIP till Lussevakan på MOON också :D Synd att klaga!

Har även haft 3 inlämningar idag, och hur många har lämnats in änsålänge? INGEN! Hmm. Känns inte helt OK. Jag kommer verkligen ingen vart hur mycket jag än försöker att plugga. Det vill helt enkelt inte som jag vill! Hmm. 

Men ja, tillbaka till det roliga :D Var på stan en sväng med Amanda idag också. Det har shoppats en del. 1 par skor, en klänning, 2 par öronhänge och ett par strumpbyxor. Totalt har jag bara spenderat  428 kronor. Inte illa vill jag lova...

Nej, nu ska in i duschen, sen till Amanda och Nathalie där klassfesten (förfesten) skall äga rum :D Bilder kommer komma upp antingen imorgon eller på söndag på
min bilddagbok.

Vi ses på festen!
/hannuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback