Skit trist!

Lördag. Igår var det så gott som en bortkastad kväll i Helsingborg, eller närmare bestämt Rydebäck. Jag har nu kommit fram till att jag inte tänker följa med på några fler bortamatcher, speciellt inte när den ena tränaren säger att man skall spela hälften var och när den andra tränaren låter en spela 12 min i första halvlek på H6 och sedan får sitta hela andra. Hmm.. Skiter i detta nu! Skit trist. Man är ju inte direkt motiverad att spela match iaf.
Det enda glädjande beskedet från matchen igår är väl att vi vann, och det knappt. 25-26. Med 2 sekunder kvar kommer en Rydebäcksspelare i kontring och Carola kommer och riktigt tacklar ner henne. Haha. Domaren visar Rött och det är straffkast till Rydebäck. De missar straffen och vinsten är vunnen.

Dagen i all ära skall det inte göras något på i princip, skall döma på Stenstorp klockan 16:10, sen är det fotboll ikväll hemma hos Sunkan och Pite med Shem. =)
Imorgon är det match igen, hemma mot Tostared, Pernilla och Anders skall coacha, och det är väl tur det. De är typ Bäst! =) Emma skall dit och kolla och ta med sig sin låda med utklädnader. Studentfest står på schemat på tisdag kväll, temat är Bad Taste =) Hihihi....

Nu skall jag återgå till min bok, Flickan som lekte med elden. Helt OK, men Män som hatar Kvinnor är bättre. MYCKET BÄTTRE!

Tjing-tjong-långkalsong!
/hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback