Harry Potter

image27
Ååååh, jag älskar verkligen Harry Potter.
Skulle vilja vara som honom.
Önskar att jag också hade kunnat trolla!
Håller just nu på att läsa den sjunde och sista Harry Potter-boken; Harry Potter och Dödsrelikerna.
Började läsa den i torsdags kväll och ska nu börja läsa kapitel 26/36. Riktigt bra är den hittills! Ju mer jag läser, ju mer fast blir jag om att jag måste läsa mer, mer, mer och mer.



image27Veckan i övrigt har varit kanon. Den har präglats av studentfest, dömning, öppethus, fystester, Viktor, handboll och fotboll =)

Studentfesten
var sjukt rolig. Förfesten ägde rum hos Amanda och Nathalie på Linehed, och där var det skoj. När vi sedan begav oss in mot stan och Valentine träffade jag Anna =) Wihooo! För att se en massa bilder från studentfesten gå in på min bilddagbok;
http://hannuus.bilddagboken.se

Nej, nu ska jag äta. Har lagat korv stroganoff. Väldigt gott blev det. Sen ska jag till Susanna ikväl :D Jippi!


Tjing-tjong-kines - det var du som FES!
/hannuus

Kommentarer
Postat av: rassington

ja, harry potter är riktigt bra, det är bra det att jag inte riktigt orkar läsa sånna böcker, jag tröttnar. jag tycker det tar för lång tid har läst tre böcker. men jag har sätt alla filmerna.
ha det bra hannuus;)
//rassington

2007-12-08 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback