GALET ROLIGT

Mitt allra allra sista höstlov är nu avverkat. Det har varit lungt och skönt - tills i fredags när jag entrade Halmstad igen. Hihi* Underbar stod på schemat med Petra och ett gäng till. Förfesten var ganska så rolig, hihi, gå in på http://www.youtube.com och sök på Stampa med Leroy . Hahahaha. SJUKT KUL!
Det vad mycket folk - som vanligt - på Underbar. Jag hade inte tråkigt en endaste sekund :D och när man inte har det - DÅ HAR MAN ROLIGT, GALET ROLIGT!

Det blev en sen hemkomst och jag skulle infinna mig med resten av domarna i DDUTV i Högskolehallen kl 10:00 för att döma Hallands Cupen -07. Gick trots huvudvärken och den konstiga magen, som gör att man känner sig spyfärdig när man börjar springa, VÄLDIGT bra! Sverige Cupen i januari? Kanske det kanske! :)

På kvällen ringer Petra "Ska du med ut ikväll igen??" Nja, väldigt tveksamt, då jag endast fått 4½h sömn föregående natt så lockade det inte särskilt mycket, men efter många om och ännu flera men så gav jag med mig och följde med. Det blev jag och Issa som hade en nykter utgång, och roligt vill vi väl inte direkt påstå att det var :-/
Var trots tråkigheten inte hemma fören klockan mycket och många fler timmars sömn än vad det var föregående natt blev det inte. 2 matcher var väntade, Halland - Blekinge, pojkar och Halland - Småland, flickor var väntade att dömas, men sen visar det sig att herr Johan Lind har gått och blivit sjuk och inte kan döma under dagen så då får jag döma sista matchen med Carro som började klockan 17:00... Hue! Snacka om att jag är trött nu.

En efterlängtad sömn väntar runt hörnet!
Bilder från förfesten i fredags finns på min bilddagbok: http://hannuus.bilddagboken.se

På återseende!
/hannuus


image25
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback