Fotbollsgala

Vad är en fotollsgala utan Zlatan? INGENTING. Zlatan är KUNG AV FOTBOLL, utan tvekan. Och att Mikael Persbrandt också är där gör saken ÄNNU bättre =)
Men var det fler än jag som skrattade när Marta och Zlatan gick upp på scen för att ta emot "Årets anfallare"-priset? Hahaha. MARTA RÄCKTE ZLATAN TILL BRÖSTET!!! Hahahaha. Det var kul! Antingen är hon Sjukt liten eller så är Zlatan Sjukt lång.... Hihi..
Och, hahaha, det roligaste av allt, en FULL BENGT ANDERSSON? Hahahaha.

Var hos Susanna tidigare och tittade på film, Da Vinci Koden. Den är väldigt bra tycker jag. Fast nu har ju inte jag läst boken, känner att jag vill inte läsa den efter att jag sett filmen, det skulle bara bli konstigt då.

Helgen har varit som den har varit. Präglats av i princip bara handboll och Viktor =) Fast det är inget som jag klagar över direkt. I lördags var det match i Borås. Förlust med 22-17, vi fick 2 röda kort och en massa andra utvisningar. Men värt att nämnas är att vi spelade 3 mot 6 i nästan 2 minuter, ställningen blev 1-1. Åsa kanonspelade i målet =)
På kvällen vad jag hos INEEEES och tittade på Svensson Svensson och Babben & C/O. Sjukt roliga program.
Återigen var det match på söndagen. DERBY DAGS mot Drott. Drottarna var självklart sugna på en revansch, efter att vi vunnit semifinalen i DM med 6 bollar. Det stor 9-7 i halvlek, men i början av andra ryckte vi ifrån och vann med hela 9 bollar, 26-27. Det ett tronskifte på gång i damhandbollen i Halmstad. HK Drott är inte längre de bästa utan det är VI - HALMSTAD HP!

Nu ska jag återgå till fotbollsgalan. Ska även ringa hjärtat sen =)
/hannuus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback