älskade fredag

Gud vad jag gillar fredagar. Hade en bra start på dagen, vaknade bredvid den bästa människan i hela världen - Viktor <3. Att jag sedan hade slutade för dagen när klockan slog 11:00 är inget jag klagar på heller :) Hihi.

Helgen speglas bara av en massa handboll. Imorgon är det borta match i Borås. Kul resa. Samling tidigt, hemma sent :/ Ingen höjdare. Söndag är det sedan dags för dömning och sedan är det DERBYDAGS mot HK Drott i Sporthallen. Matchstart 16:30 för er som tänkte komma och kolla :) Gaaaah!

Dagen i allmänt kommer vara ganska lugn. Skall träffa Ines sen :) Du är typ bäst. Vi ska stå i shorren till a-lagsmatchen. Hrmf.. Kanske inte lika kul, men några måste göra det och denna gången offrade vi oss :) Hihi!..

Nu ska jag återgå till V.I.P.
/hannuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback