Vår vår vår

Termometern uppmätte hela 15 grader igår, och det är årets hittils varmaste dag. Hoppas värmen är här för att stanna. JAG VILL HA VÅR!!!!

Har hunnit med en del i helgen.
I fredags var det match mot Aranäs, vinst med 19-16. Gott som faen. Sen var Amanda, Sanna, Maria och Amandas "pojkvän" hemma hos mig på kvällen.
På lördagen stod jag som ensam domare på P95's matcher, på kvällen var det Melodifestivalen hos Jecka med henne och Malin, sedan bärde det av till B&B med Tessan och Emmy. Det var mycket trevligt där vill jag lova.
Match i söndags igen. Bortamatch i Göteborg mot Önnered. Förlust med 41-17.....

Jag trivs kanon i min nya lägenhet.
Jag älskar Viktor mest (13 månader i söndags).
Sen saknar jag brudarna i Bromölla. Rätt så mycket faktiskt!

/Hannuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback